Subject: RE: 24FEB25 paraadi ülelend
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 12:53:41 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 9:33 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: FW: 24FEB25 paraadi ülelend

Tere

Palume kooskõlastust 24FEB25 paraadi ülelennuks 1040-1100Z EETN CTR ja
TMA1 sulgemiseks.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 8:04 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Mariliis Õun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24FEB25 paraadi ülelend

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 1:01 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 24FEB25 paraadi ülelend

Tere

Palume kooskõlastust 24FEB25 paraadi ülelennuks 1040-1100Z EETN CTR ja
TMA1 sulgemiseks.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Hannus Vard <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 12:58 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Administration <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24FEB25 paraadi ülelend

Tere

Manusest leiate kooskõlastatud taotluse.

Tervitades

Hannus Vard | Lennuohutuse juht

+372 6058311, +372 5177525 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee <http://www.tallinn-airport.ee>

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu,
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 11:42 AM
To: Hannus Vard <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Administration <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 24FEB25 paraadi ülelend

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kooskõlastust 24FEB25 paraadi ülelennuks 1040-1100Z EETN CTR ja
TMA1 sulgemiseks.

Palume digiallkirjastada manuses olev taotlus.

Suur tänu koostöö eest!

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.